Гарантии

Гарантія та повернення

Повернення товару належної якості.
Відповідно до ст.9. Закону України «Про захист прав споживача» Споживач (фізична особа, яка набуває товар для особистих потреб, що не пов'язані з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника), має право повернути товар належної якості Продавцю протягом 14 днів з дати його отримання.

Вимоги до товару:

Чи не використовувався. Запчастини зі слідами встановлення або експлуатації не підлягають поверненню.
Збережено товарний вигляд, упаковка, ярлики.
Збережено розрахунковий документ (витратна накладна).
Порядок оформлення повернення товару:

Контакт з персональним менеджером.
Надати заяву на повернення.
Надати товар, що відповідає вимогам
Кошти підлягають поверненню в найкоротший термін, але не більше 7 днів з моменту надання споживачем товару та перерахованих документів.

Повернення від оптових клієнтів:
Вартість товару, що повертається за місяць, не може перевищувати 10% загальної вартості товару та 10% загальної кількості товару, закупленого попереднього місяця (крім помилки програми, каталогу, оператора, пересорту, некомплектності, наявності видимих ​​дефектів).
Повернення товару необхідно попередньо погодити з менеджером з якості інтернет-магазину «LIDERAVTO», за телефоном. Товар, повернутий без попереднього узгодження з менеджером якості, повертається покупцю. Також не будуть зустрічатися посилки, відправлення яких не було попередньо узгоджено з «LIDERAVTO». За дані посилання «LIDERAVTO», відповідальності не несе. Оплату послуг перевізника здійснює клієнт .
До повернення не приймаються:
Запчастини, привезені "на замовлення".
Запчастини куплені з партнерських складів.
Деталі електрики (свічки, лампочки, датчики, комутатори тощо).
Недотримання Правил повернення товару тягне за собою відмову у поверненні.

Гарантія визнається дійсною за таких умов:
наявність сертифіката СТО для проведення цього виду робіт;
висновок про непрацездатність деталі;
запасна частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної);
автомобіль експлуатувався нормально і обслуговування здійснювалося відповідно до рекомендацій фірми – виробника автомобіля;
автомобіль не піддавався експлуатаційним навантаженням.
Повернення амортизаторів з рекламації, встановлених на автомобіль, приймається лише за наявності роздруківки з діагностичних стендів фірм MAHA, BOSCH
Претензії, пов'язані з порушенням чи пошкодженням упаковки, комплектацією, втратою товарного вигляду, приймаються у строк 1(один) день після отримання товару.
Гарантія на запчастини не поширюється у таких випадках:
знос запчастини;
пошкодження запчастини внаслідок ДТП чи недбалої експлуатації;
несправності запчастини паливної системи чи системи випуску внаслідок застосування неякісного палива;
пошкодження підвіски та кермового керування, що виникли через недбале водіння, пов'язане з ударними навантаженнями на автомобіль на нерівностях дороги;
зовнішні пошкодження скла кузова та приладів освітлення;
дефекти, несправності, корозія запчастин, що виникли внаслідок дії хімічного, кислотного або лужного забруднення повітря, продуктів життєдіяльності тварин і птахів, хімічних речовин, що застосовуються для боротьби з зледенінням доріг, граду, блискавки та інших природних явищ;
експлуатаційне зношування та природна зміна (старіння) запчастин — щітки склоочисника, приводні ремені, гальмівні колодки, диски зчеплення, свічки запалювання тощо;
Деталі електрообладнання, автомастила, фільтри, лампи, запобіжники, рідини та автохімія поверненню та обміну не підлягають.
Замовник має право вимагати гарантійного обміну запчастини в період гарантійного строку за дотримання всіх вимог, встановлених цим Положенням.

Обмін (повернення) запчастин здійснюється лише за наявності товарного вигляду.